Beställa kläder?

Jag är så himla sugen på att beställa kläder! Det är så lätt att bara klicka hem några. Men det är bättre om man går på stan och shoppar har jag insett. För då kan man prova, och se kläderna på riktigt. Men jag älskar att få hem ett paket med kläder. 

Nu skulle det mest blivit vårkläder, eller jaaa, sommarkläder. För jag längtar till sommaren så mycket! Men jag borde nog vänta lite ändå, haha. Och ny bikini vill jag ha också. Men köper jag en ny nu så kommer jag ändå vilja ha en ny till sommaren. Så är det alltid. 

Jag skulle vilja prova att ha en långklänning. Men när ska man ha den? För när det väl är väder för att ha klänning så blir det ju varm om man har en långklänning. Så jag tror jag skippar den tanken. 




Den här bikinin skulle jag gärna ta. Undra om jag ska beställa? Eller om jag ska vänta tills det kommer fler snyggare bikinis. Borde vänta. Men i får se. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0