Första jobbdagen!

Nu har jag jobbat min första lördag på konditoriet i Brunflo. Det gick faktiskt bra! Hon som skulle visa mig allt jag skulle göra, hon hade jätte stressigt. Hon var ensam där, och det var verkligen jättemycket folk. Hon visade mig runt där nere lite. Sen sa hon vad jag skulle göra och sen fick jag sköta mig ganska mycket själv. Fick städa tre toaletter, och skura massa golv. Det tog en timme för mig. Var ju tvungen att gå upp och fråga massa saker också. Och då hade hon kunder så jag fick vänta ett tag. När städningen var klar så fick jag vara i köket. Jag hann ta in lite brickor och starta diskmaskinen. Och fick lägga på nån gurka och tomat på en macka. Visste inte hur man skulle lägga på det men, det fick duga. Hon hade så bråttom så hon nöjde sig bara jag hade lagt på det på nåt sätt, haha. Sen fick jag diska lite. Och när jag skulle gå så vara alla kaffekoppar slut. Och diskmaskinen gick fortfarande. Så hon fick lite halvt panik, haha. Stressig dag för henne helt enkelt.

Nu ska jag rida! Hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0