Härlig helg

Den här helgen ska jag ju jobba. Och det blir nog ganska härligt. För det blir jag, Emma och Arvid som jobbar. Ingen vuxen eller nåt. Utan det blir bara vi. Det känns bra. Fan vad dom litar på oss då. Men vi är ju ganska van. Vi har ju varit där några gånger, och dom vet att vi kan rutinerna. Känns bra de.

Ikväll kommer ju Emma, hon ska sova här. Så det är väl dags för mig att städa rummet då. Vet inte riktigt vad vi ska göra, men det märks väl. 

Kollade precis på min lönespec, och där står det att jag skattat typ 1000 kr. Så jag ska ringa och höra med dom. För jag ska ju inte skatta, så dom pengarna vill jag ha tillbaka.

Nej nu ska syster ha datorn. Vi hörs när vi hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0