Hoppning

Marit var sjuk idag. Så vi hade ingen lektion efter lunch. Riktigt skönt det! Så skönt med lite ledigt. Ska nog iväg och rida sen också. 

Vi hade hoppning på skolan idag. Varje jäkla lektion har jag varit rädd och typ inte andats på hela lektionen. Varje gång vi har haft hoppning. Jag brukade vara så rädd så ni anar inte. Men nu har det gått bättre och bättre hela tiden, för varje gång. Och idag var jag inte ens rädd! Vilken jäkla känsla det var. Jag tyckte till och med att det var kul. Det är nåt nytt för mig. Nu törs jag rida mot ett hinder utan att livet passerar förbi framför ögonen. Så jäkla härligt! Så nu blir det väl bara att jobba upp mitt själförtroende i hoppningen lite. Men det känns så bra att det går frammåt! I framtiden kanske jag kan bli riktigt duktig, vem vet? Måste väl finslipa lite på min sits och sånt. Men jag är så glad att jag har roligt på en hopplektion för första gången. Känns bra!

Härlig start på dagen! Nu håller nog humöret sig uppe idag. Skönt.



Lägger ju aldrig upp dagens outfit när jag har ridkläder på mig så, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0