Moccarutor

Har precis bakat moccarutor. Typ världens godaste. Ska snart ta en när dom kallnat och skurit sig själv i perfekta bitar. Mums!

Idag var jag ju inte med på idrotten. Är ju så förkyld så det är ingen mening jag är med och blir andfådd. För skulle jag vara med på idrotten så skulle det automatiskt bli att jag gjorde mitt bästa för det gör jag alltid. Och då hade jag blivit riktigt trött, och antagligen inte friskare. Så jag for in till stan istället och köpte mig ett par nya snygga byxor. Hann alltså köpa dom före både Emma och Agnes! Haha. Skitsnygga verkligen. Från Vila för 350:-

Ska ha dom imorn så checka in mina ben imååra. 

Nää, nu ska vi se om mina moccarutor har skurit upp sig själv i perfekta bitar. Annars får väl jag göra några icke perfekta bitar av den. För jag ska fanimej äta upp den! Haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0