Nattat och klart

Nu har jag nattat hästarna. Fyllde lite höpåsar när jag ändå var på gång. Så imorn behöver jag inte fylla några höpåsar över huvudtaget. Eller jo, jag kan ju vara lite snäll och fylla dom för söndagen, så slipper Carina göra det. Det ska jag göra! Snäll som jag är. Tycker jag har skött mig riktigt bra hittills, inte glömt nånting. Så då kan jag ju passa på att vara lite extra snäll också, haha. 

Hoppas det inte blir skitväder imorn bara. För jag ska ju rida imorn också. Vore helt perfekt om det blev finväder då! För då kanske man kan bli lite brun på köpet. Får ju inte sola solarium på 3 månader nu, eftersom jag piercat mig. Så nu kan gärna solen få komma tillbaka, och blåsten försvinna.

Nej nu ska jag nog snart natta mig själv också. Eftersom det är en fullpackad dag imorn så kan jag behöva lite sömn. Väckarklockan står på 06:00 imorn bitti. Och sen rullar dagen på helt enkelt.


Bild från google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0