Red inte Parad idag

Jag och Carina red faktiskt inte idag. Hon hade ju varit på tävling i helgen. Och då tänkte hon låta Crusse vila idag. Så då fick Parad också vila idag, ifall han har nåt han måste läka i kroppen, eller bygga muskler eller nåt dom gör när dom vilar. Sen på onsdag tar vi ett skrittpass. Ta det lite lugnt sådär. Så har dom fått som en vilovecka nu. 

Ganska tråkigt att inte rida idag faktiskt. Saknar hästarna så mycket när jag inte är där ju. Egentligen skulle jag ha varit dit och kollat på nyhästen. Men orkar inte precis ta bussen. Och pappa orkar nog inte skjutsa mig fram och tillbaka för det. Får väl se den på onsdag. Gölligt! 

Efter att ha umgåtts med hästarna och kaninen en hel helg så saknar jag dom nu efter en dag. Haha, så mysigt att bara vara där och mysa lite med dom. Kaninen blev jag också kär i på en gång. Men älskade Parad är sööötast. Och lilla Ezra som inte är så liten nu, men hon är verkligen söt. Hon är seg, och gör inget i onödan kan jag säga! Gillar att retas lite, och göra sånt som man inte orkar med när man har bråttom. Haha, hon är så söt. Och vill hon nånting så utför hon det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0