Shivas

Har varit och fodrat och tagit ut hästarna. Även mockat och sånt som hör till. Satt mig sen i boxen hos kaninen en stund. Han har ju varit livrädd för människor hela tiden. Och det var han även idag när jag kom dit. Men ju längre tid som gick så blev han modigare. Det började med att han åt salladsblad ur handen min. Men han var fortfarande rädd såfort jag råkade nudda han så spratt han med. Men tillslut så fick jag klappa han och allt, och han verkade tycka att det var skönt. Sen satt jag mig i hörnet, och då kom han till och med fram och nosade lite på mig. Och sen la han sig framför mina ben och jag fick klappa han och allting. Så söt så!

Nu ska jag ta mig en dusch. För om typ två timmar ska jag iväg och jobba. Och då kan jag ju inte precis lukta häst. 

Det är soligt och fint idag också! Hoppas det håller i sig så hela dagen. För annars blir det inte roligt att rida heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0