Slingat mamma

Nu har jag slingat mammas hår. Hon skulle ha det ljusare. Tydligen blev hon jättenöjd, och jag tycker också det blev fint. Jag kan ja!

Blekning luktar så starkt så jag tror jag har frätit upp alla hjärnceller. Aj vad det stack i näsan medan jag hedde i färgen! 

Men sålänge mamma blev nöjd så är väl jag nöjd. Trodde ju att jag skulle få göra nån frisyr på henne också. Låssas som hon var hos en riktig frisör liksom. Men inte, hon tog över och skulle göra allt själv... "En annan gång" sa hon. Men då kanske jag inte vill, det var ju nu jag var sugen på att pyssla på med nån frisyr, men inte då. Hon får väl skylla sig själv då. För det blir nog inte en annan gång på ett bra tag, eftersom jag är hos pappa nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0