Torsdag kväll!

Vi far till Tyskland på torsdagkväll istället! Trodde vi for på fredagen, men vi far redan på torsdagen. Jag kommer ha så jäkla kul! Så förvänta er massa bilder när jag kommer hem därifrån. Måste komma ihåg att packa kameran! 

Nu ska jag nog ta en snabbdusch, vilket jag inte är så bra på. Och sen tror jag det blir läggdags. Så jag orkar både att jobba och sen mötet. Jag är ju redan trött så jag skulle nog kunna somna nu. Men jag tar en dusch så klockan blir liiiite mer iaf. 

Snart fyller jag år också! På onsdag. När fasen ska jag hinna att växla pengar? Ääh det löser sig. Måste ju börja packa snart också! Nu är det mycket jag ska hinna med.

Idag red jag iaf Toppen, Vegard och Picasso om nån är intresserad, haha. Vi red ut alla tre gånger, och det gick bra. Vegard blev lite stark men det gick väl bra. Nu har jag bara en dag kvar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0