Det närmar sig slutet

Sakta men säkert har ännu en dag snart gått. Vi är klar med alla ston för idag. Ikväll ska jag rida Carro igen. Sen blir det väl middag och sova. Ja, jag ska sova medan alla ni andra är på körfältsgrillen. Ha så kul där mina vänner.

Jag börjar få hemlängtan i alla fall! Saknar alla vänner, och min familj. Och jag saknar alla djuren, Kalle, Charlie, Parad, Crusse och alla dom andra! Fyra dagar kvar, sen tar jag tåget hem. Visst kommer jag sakna det här, men som man brukar säga borta bra men hemma bäst.

Och inte har jag blivit nå brun heller. Man har ju inte tid att sola när det väl är soligt. Och när man väl har tid så är det ingen sol eller så blåser det massor. Och man går ju runt i långärmat och jeans, för annars fryser man. Så sååå himla bra väder är det ju inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0