God middag

Följde med på söndagsmiddag idag. Det var typ som värsta släktträffen, haha, också jag då. Det var den här familjen, deras mormor, morfar, farmor, faster och kusin. Riktigt god mat fick vi, och efterrätt på det. Sen spelade jag, Sofia och Elin lite brännboll. Vi hade riktigt kul, och ett gott skratt fick jag minsann. Om inte flera.

Idag har jag fått byta rum. För Henrik en annan son kom hem från Turkiet inatt. Och jag har den här veckan bott i hans rum. Så nu fick jag flytta över och ta Sofias rum. Så inatt skulle hon sova i soffan, och sen skulle hon väl sova nån annanstans. Så snäll hon är va! Känner mig så dum som ska sova i hennes rum! Men hon var ju trots allt frivillig.


Happy, Sofia, Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0