Högskoleprov

Jag funderar på om jag ska göra högskoleprovet till hösten. Eller jag började att fundera. Så jag kollade upp när det var och så. Sen kom jag in på typ ett övningsprov inför det. Och fan, jag skulle aldrig klara det. Mattedelen är supersvår. Så nu blir jag ännu surare över att jag inte får läsa matte c på skolan.

Men jag ska fortsätta att fundera på det. Senaste anmälningsdag är ju ändå inte förnst i september.

Idag har vi inte gjort så himla mycket. Eller inte jag i alla fall. Tog mig ann lite läxor, så nu är det inte mycket kvar av det! Jag la mig också ute och solade ett tag. Men det blåste så mycket så det blev lite kallt. Plus att det var massa flugor som killade mig på benen hela tiden. Jag hatar det och kan inte slappna av alls. Men jag låg väl i kanske en halvtimme i alla fall.

Sen ikväll har vi varit på söndagsmiddag igen. Riktigt trevligt, och supergod mat+efterrätt.

Nu är det läggdags. För imorn är första dagen av min sista vecka här. Tråkigt men ändå skönt. Måste se till att jag har tagit kort och sånt på allt, haha. Men jag tror fan jag måste hälsa på dom nåt i framtiden ändå så! Hihi.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0