Lunch

Nu har vi precis ätit lite lunch. Innan det så fixade vi det stallet där ston med föl står. Det gick ganska snabbt. Vi var också upp till skogen där hon hade fyra hästar på lösdrift. Jäklar vad perfekt ställe att ha lösdrift på. Dom måste ju ha det jättekul där! Ska försöka fota där också nån dag.

Vi har det jättevarmt här i alla fall. Och jag går runt i jeans. Alldeles för varmt egentligen, men jag överlever. Blir ju lite svalare när man är inne i stallet och sånt.

Nu ska hon iväg till tandläkaren, så under tiden så skulle jag fixa det andra stallet. Där finns det väl typ 5 boxar. Mest ponnyer.

Hon sa att nån dag kunde jag följa med hennes dotter ut och rida i skogen. Det blir nog kul! Hon har så söta ponnyer. Och ja, dom har ju stora hästar också. Ridplan har dom här med massa hinder utplacerade också. Det är jättestort och fint här!

Vid femtiden skulle det komma fler ston hit som hon skulle kolla. Tror hon skulle kolla om nån var dräktig och nån om det är dags för seminering för den.

Nej nu ska jag ut i solen en stund innan jag ska fixa stallet! Vi hörs :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

var är du och gör praktik och är hela klassen på samma

2011-05-09 @ 15:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0