Påbörjad packning

Har börjat packat ihop nu.
Imornkväll kl 23:06 bär det av från Kristianstad. Sen byter jag i Hässleholm, så då måste jag hitta stockholmståget på en kvart. Hoppas bara inte första tåget är sent. Men det ska nog gå bra, annars finns det säkert nån att fråga. Har ju en kvart på mig. Sen har jag liggvagn hela vägen till stockholm. Och där ska jag byta tåg, då har jag en och en halv timme på mig att hitta rätt. Men man fick sova en timme längre om man ville på stockholmståget. Men vafan, jag kan leta upp mitt nästa tåg och äta lite frukost då vid 6 på morgonen, haha.

Vi var och handlade idag. Jag köpte en drickyougurt som jag ska ha till frukost då på tåget. Sen köpte jag även chips, kakor och en dricka. Så jag klarar mig nog. Sen när jag kommer till stan får jag väl äta lunch med Marielle eller nåt om jag är hungrig :)

Jag överlever nog!

Har även börjat göra en shoppinglista till lördag. Haha, nej men jag vet så mycket som jag vill köpa nu. Så då skriver jag upp det så jag kommer ihåg det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0