Trevlig kväll

Igårkväll hade vi en riktigt trevlig kväll allihopa. Det var hela familjen med alla fyra barn, plus mig och en kompis till äldsta sonen.
Först åt vi middag på nåt ställe. Riktigt fint ställe var det, och jättegod mat. Jag tog nån majskyckling och pommes anna. Det var faktiskt gott! Men jag tror jag fick mest mat av alla vid bordet, så jag orkade inte äta upp allt, men nära inpå.

Sen gick vi och köpte godis. Och sen gick vi på bio. Vi såg pirates of the caribean, den nya. Den var bra! Men det märks att dom blir sämre för varje film som görs, men den var helt klart sevärd.

Efter det sov vi hela vägen hem i bilen. Haha, jag och Sofia var slutkörd redan innan vi åkte. Och vi förstog inte varför, för vi hade inte gjort nåt. Vi var och kollade på en hundutställning bara. Men vi var jättetrött där innan middagen, så vi la oss och bara slappade vid teven, haha.

Vi hörs sen nångång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0