Ny dator

Jag skar mig nyss på en konservburk. Ja alltså, jag skulle ge katterna mat och fick nog lite för bråttom. Men aja, nu har jag plostrat om mitt lilla finger, så det blir nog bra. Men det var inte det jag tänkte skriva om utan jag tänkte skriva om kattungarna. Ja dom har verkligen blivit jättestora! Allt har gått så snabbt. Nu är alla tingade. Ja alla utom en i alla fall, för den ska vi ha kvar. Kalle, ja han är röd, men vit på nosen. Han är den som älskar att vara framför kameran. Han är också väldigt kelig av sig. Sen har vi Uno, han är nog den busigaste av alla. Eller alla är ju busiga men han är vildast. Han är också röd, men han har en svart fläck på magen. Nisse är den sista röda, han har ganska smalt ansikte, och man tycker nästan synd om han när man tittar på han. Han har väldigt speciellt utséende. Honan, Maja, samma färger som sin mor. Röd, svart och vit. Hon är ganska modig utav sig, men annars är hon mer vanlig. Sist men inte minst så har vi ju Sune. Svart med en vit fläck på hjärtat. Han är mest försiktig utav sig. Han är också gosig. Här kommer nån bild.

     
         Uno                                             Sune   
                         
                                      Maja
   
                 Kalle                                 Nisse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0