Dagens...

Jag tänkte bajta marielle och skriva en sån här dagens...lista. Så... Jag vet att jag härmar henne, jag vet. Men jag vet inte vad jag ska skriva annars.

dagens gjort : Satt upp afischer till spökvandringen
dagens mående : Bra :)
dagens dricka : Banandrink
dagens vill ha : Kläder, mascara
dagens vill göra : Vara med nån :)
dagens måste : Använda lipsyl.
dagens personer : Ebba, har typ varit med henne hela dagen :)
dagens längtan : Till ridningen imorn.
dagens klädsel : Jeans, linne, kofta, strumpor, underkläder, skor, jacka, vantar
dagens jobbigaste : Bilden :P
dagens roligaste : När jag och Ebba satt upp afischer. Och då förstår ni ju hur kul jag har haft idag.
dagens smink : foundation, rouge, ögonskugga, mascara, kajal.
dagens frisyr : Utsläppt.
dagens kärlek : DH ikväll :)
dagens sämsta : Att Kajsa får mat av nån granne :@
dagens bästa : Internet funkar superbra!

Herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0