Onsdag

Idag så har jag:

Varit på skolan: Det har gått bra på skolan idag. Brandlarmet gick på NO:n. Så vi hann nästan inte göra nånting där. Men det var ju ganska skönt. För jag orkade inte ha NO. Det var ju sista passet också.

Ridit: Det var kul, men svårt. Jag ska inte säga nåt mer, för jag har ju redan skrivit ett inlägg om det.

Slappat: Ja, jag har kollat på teve. På nåt modellprogram. Sen har jag suttit vid datorn också. Mamma har köpt en skrivare. Så nu har jag kopierat mitt shema. Så nu har jag ett på mitt rum också.

Stretchat: Ja, jag behöver det för min rygg. Och för att jag är ovig. Och för att inte få träningsverk efter ridningen. (Vilket jag kommer ändå.)

Herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0