Sara

Vi tog oss en cykeltur till ICA. Där köpte vi lördagsgodis. Sen for vi hem till Sara. Där spelade vi lite guitar hero. Det gick asdåligt, för på hennes var man typ tvungen att klicka lite innan. Och det var jag ju inte van. Så jag sög på det. Sen kollade vi på film. PS, I love you. Och efter det så var det ju, Jag vet vad du gjorde förra lördagen. Och det kan man ju inte missa! För det är ju hur kul som hellst! Haha! Han som var med där ikväll ska ju inte bli såuppkomiker i alla fall. Så här gick hans dåliga skämt. Det var en kille som gick in på en bar, och han hade en apa på axeln! Haha! Snacka om dåligt skämt! Nu sitter jag och Marielle hemma vid en varsin dator, och äter salami och dricker cola. Skönt att vara hemma!

Jag ska ta och spela lite spel nu tror jag. Då behöver man inte tänka så mycket, haha! Just det jag behöver! Närå, men jag ska spela spel i alla fall. Vi hörs kanske senare ikväll. Om inte, så hörs vi väl imorn!

Kommentarer
Postat av: karro

Den filem är jätte bra, asså PS.I love you haha :)

2009-04-20 @ 19:29:00
URL: http://bullekarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0