Tjuvlyssnat

Två kvinnor ~50 sitter och pratar medan de tar på sig ytterskorna. De verkar diskutera vad som är bäst att äta efter ett träningspass.
Kvinna 1: Jag kan helt enkelt inte äta yoghurt. Jag kan bara inte!
Kvinna 2: Hur menar du?
Kvinna 1: Jo, det är all den där frukten. Jag vill inte hälla upp min kvällsmat och sen rätt som det är se att det ligger en klump mitt på skeden!
Kvinna 2: Men du kan väl köpa slät yoghurt då, utan bitar i?
Kvinna 1 (upprört): Nej! Jag kan ju inte äta yoghurt säger jag! Jag har försökt, men det är för jobbigt.
Kvinna 2: Men kan du inte bara äta smörgås istället då?
Kvinna 1: Nej! För då tar ju brödet slut!



En tjej och en kille ~18 sitter och äter.
Tjejen: Jag är förresten kär!
Killen: Oj, det gick fort. Tell me the story!
Tjejen: Jag såg på Twilight och nu är jag helt kär i Robert Pattinson...
Killen (uppgivet): Nej, inte du också! Vi män får faktiskt komplex!
Tjejen (drömmande): Han är så sexig, nu vill jag verkligen ha en vampyrkille.
Killen: Jag vet inte en enda tjej som inte har blivit förvrängd av den där jävla vampyrfilmen. Den borde fan förbjudas, den rubbar liksom hela ekosystemet av människor. Det är inte så att vi kommer dö ut av kärnvapenkrig eller växthuseffekten, ni kvinnor kommer vägra ha sex med män bara för att de inte är Robert Pattinson!



Två killar ~14 sitter och pratar.
Kille 1: I kväll börjar det där Expedition: Robinson igen.
Kille 2: Ja, just det... Är inte det gjort lite efter den där boken om en man som bodde på en öde ö?
Kille 1: Jo...
Kille 2: Vad hette han nu igen? Crus, Cruiz...
Kille 1: Tom Cruise?
Kille 2: Ja, precis!



Jag sitter och läser lite på tjuvlyssnat. Ganska komiskt. Dom där ovanför är lite exempel. Gå in där och läs du med. Det är ju superkul. Men dom updaterar inte så ofta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0