Försök läsa det här om ni kan

Nu skulle jag vsa pappa att tngentbordt ne funkade. Och då skulle det såklart funka. Störigt är det. Och nu har jag inte ädat nånting. Utan u får ni se hurdampigt det är. Bokstäver försvinnr. Och mellanlag också. Haha, det här ser förjävligt ut. Ser utsom att jag har druckigt nåt kontigt, och inte mr riktigt bra. Moahaha! Fattar ni äns vad det står här eler? Fatt i hur jobbigt det är när manmåst ändra allt sen. Ochom jag skulle sudda allt det här nu, oc sen kompappa och skulle kollaom det funka Då skulle det antaglige funka. Haha! Men nu så har ni fåt sett hur det blir. Men jag ska få ettnytt tangentbord nästa gångjag ommertll pappa. Ochet är ju bara2 dagar tills ag åker till mamma. Så jag behöver j nte skriva så ycket den här helgen.

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0