Färgat hår x2

Mamma har fägat mitt hår nu. Först fixade hon utväxten, och när det var tio minuter kvar av färgningen så hedde hon i hela håret. Det blev lite mörkare. Jag blev i alla fall jättenöjd. Och sen fönade jag håret, så det blev ganska rakt. Men jag måste platta det ändå. Efter det så fick jag färga mammas utväxt. Första gången för min del. Det var lite läskigt först, för det kändes som att jag var tvungen att skynda mig så det första inte blev mycket mer färgat än det sista. Men det blev bra. Och hon blev nöjd, så det var ju tur. Egentligen så skulle jag ju ha färgat mina ögonfransar ikväll också. Men det orkar jag verkligen inte.
Nu ska jag jag ta en kopp te och kolla på teve. Sen blir det läggdags för mig. Okej kanske inte riktigt precis efter, för då kommer jag aldrig kunna somna. Jag måste bli trött nu. *Försöker att gäspa*


Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag färgade också håret ikväll :)

2009-01-06 @ 21:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0