Dans

Igår var ju jag hos mina kusiner. Medans mamma var på dans. Dansen var ju aldeles nedanför deras hus. Så vi gick dit och kollade lite. När vi satt där på bänken och kollade på alla som dansade, så blev jag uppbjuden. Och jag tänkte att jag kan ju inte dansa. Men så började vi bugga. Och han var hur full som helst. Kunde knappt stå. Och inte dansa heller. Sen tänkte han lyfta upp mig. Så jag fick typ skrika nej flera gånger. Haha. Sen ville inte jag vara i närheten av han nå mer. För jag ville inte bli uppbjuden. Haha. Så vi gick hem til Jonathan, och spelade lite data. Och eftersom jag hade cyklat dit, så var jag ju tvungen att cykla hem. Det var bara nerför hem, så det gick ju bra. Kan ni tänka er hur jobbigt det var att cykla dit? Bara uppför, i över en timme. Det gör jag aldrig om, haha. Jag kom väl hem vid tre inatt. Men jag hade faktiskt kul.

Nu ska jag gå ut och sola. För nu ser jag att solen är framme. Får väl hoppas på att det är varmt också då.

Kommentarer
Postat av: Marielle

Hahahahahaha!!!!!!1 :'''')

2009-06-21 @ 17:40:16
URL: http://themarielleblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0