Hoppning

Idag hade vi hoppning på ridningen. Det gick bra. Jag höll på att ramla av, för Vigor tvärnitade framför hindret. Så jag flög framåt. Men det gick bra. Och jag ramlade inte av. Det var kul idag, men läskigt. Vi hade ovanligt höga hinder. Men ingen ramlade av! Och det tror jag aldrig har inträffat. Nån har alltid ramlat av. Så det var bra gjort av oss. Applåder. Nästa gång så skulle dom göra en jätterolig sak. För att det är sista gången. Men jag kommer inte kunna vara med, för då är det avslutningsmiddag med skolan. Men det kan jag ju itne missa, för det händer ju bara en gång i mitt liv. Och rida kan jag ju nästan göra när jag vill. Så det blir nog roligt med middagen. Jag har ju till och med betalat för den så.

Men jag är nöjd över den här dagen i alla fall. Roligt på skolan, och det gick bra på ridningen. Yes, vad bra.

Nu blir det duschen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag väntar med spänning på klänningen :) du vet inte vem jag är ändå, men amanda heter jag.

2009-06-03 @ 20:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0