Fullt upp!

Nu ska jag snart äta. Sen far jag på ridningen direkt. Och när jag har ridit klart så byter jag om där. Och sen far jag direkt och kollar på stjärnor med klassen. Varför ska dat alltid bli onsdagar? Jag vill ju verkligen gå på ridningen. Så jag blir ju typ en timme sen dit. Men det skiter jag i. För det lär ju inte påverka betyget så mycket. För jag har ju aldrig skolkat och sånt förut. Så en gång kan väl inte vara så farligt? Tänk om jag skulle typ på begravning eller nåt. Aja. Jag får ju gå på ridningen så jag ska inte klaga.

Asså, ni måste tro mig! Marielle är synsk! Det är läskigt. Idag var det nästan att det blev som i hennes dröm. Creapy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0