Bostad i gbg

Ingen som har en bostad att hyra ut billigt en vecka i gbg i sommar? Vore superbra. Jag och Marielle håller på och letar, men hittar ingen. Vi som tänkte fara dit i sommar. Vi måste hitta en bostad!! Vandrarhemmet som vi tänkte på förs, det var fullbokat just då vi ska dit. För vi tänkte ju åka dit under gothiaveckan. För det är typ ända gången alla är "ledig". Och då är det ju som svårast att hitta bostad. Jaja, vi får väl fortsätta att leta.

Jag gissade iaf rätt när det gällde maten ;) Det blev pannkakor med mosade jordgubbar. Mumsigt va?!
Jag har fått nåt i ögat, och får inte bort det. Asjobbigt!

Imorn får vi lite sovmorgon. För vi ska till stn med klassen direkt. Vi tar bussen halv nio. Så jag ställer väckarklockan på tjugo över sju. Eller Marielle ställde den åt mig, haha. Vi ska på studiebesök hos brandkåren. Ska väl bli hyffsat kul. Vi slipper ju skolan. Och det är ju alltid kul att hitta på nåt med klassen tycker jag. Ja, det blir nog kul.

Men nu ska jag sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0