Spanish

Nu har jag spanska. Jag orkar inte. Jag har skrivit en massa ord. Men jag orkar inte göra mer. Imorn är sista gången i datasalen. Så då måste jag bli klar. Men jag är ju sån, spara till sista dagen. Imorn får jag göra allt. För jag orkar inte idag.

Vad tyckte ni om kläderna jag köpte i lördags då? Haha. Jag vet inte vad jag ska skriva. Jag har mina ballerinaskor på mig idag. Dom är sköna, jag får ju inga skavsår i alla fall. Det var ju bra. Så dom är jag nöjd över. Sen har jag på mig min kofta. Det var lagomt varm, och skön.

När jag kommer hem, så hoppas jag att det är soligt. För jag vill bli superbrun. Haha. Sen har jag ju lite skolarbeten som jag måste göras också. Så jag har det jag gör. Jag ska ju vara klar till på onsdag med dom. Men nu ska jag skriva lite mejl till Marielle. Så vi hörs senare. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0