Longering

Idag var första gången jag longerade en häst! Tänk er! Ridit i princip hela mitt liv, men aldrig longerat en häst! KAT-A-STROF!
Det gick bra i alla fall. Lite yr, men jag blev inte speciellt illamående i alla fall.

Sen for vi in till skolan och skulle ha djurkunskap. Men lärarn hade migrän. Så vi fick bara en uppgift som skulle vara klar tills om två veckor. Och sen fick vi sluta. Så jag bytte om till vanliga kläder i stället för ridkläderna. Också for jag in till stan. Köpte en present till Anneli. Sen for jag hem. Jag har faktiskt haft en rolig dag!

Ikväll tar jag nog mig en promenad till Robin. Orkar inte sitta hemma, haha.
Och imorn så ska jag köra traktor. Kommer nog bli kul det. Haha. Bara ingen blir överkörd ;)



Söööta Skippy :)


Kommentarer
Postat av: hanna

vad är longering?

2010-04-21 @ 18:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0