Trött som satan

Idag har vi ju varit på vålbacken. Det har varit riktigt kul. Många skratt. Haha. Jag fick rida en häst som jag inte minns namnet på xD Haha, bra minne Julia. Aja, vi skulle rida över bommar och så. Det gick faktiskt bra. Han var lite bomrädd men det gick bra ändå. Jobbigt som satan var det! Jag var riktigt svettig efter dagens lektion. Och jag kommer ha träningsvärk i magen imorn i alla fall. Eller kanske i hela kroppen till och med. Nu känns det som att jag håller på och somna. Gud vad trött jag blev! Kanske ska sova en timme? :P För om en timme ska jag nog äta i alla fall. Ja, jag måste sova xD Haha. Vi hörs sen!

(Kommer bli så att jag fastnar på facebook, så det kommer inte bli nåt sovande, haha.)

Kommentarer
Postat av: fisken

ramondo red du ;)

2010-01-13 @ 18:53:19
Postat av: Emanuel Nilhzon

Hästar är läskiga (A)

2010-01-16 @ 03:02:28
URL: http://snyggeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0