Depp

Ja jag har varit skitdepp idag. Men nu har det gått över. Vissa kan faktiskt göra mig riktigt glad :) Tack för det.

Jag är nu påväg ner i sängen, för imorn ska jag upp och rida vid 10 igen. Haha. Vet ni vad jag kom på idag? Att jag brukar typ gå och lägga mig nu när jag kliver upp 6 på morgonen och ska till skolan. Så jag skulle egentligen kunna vara uppe bra mycket längre! Men det är så skönt att få sova riktigt. Jag älskar att sova. Det finns fan inge bättre. Eller jo, B&J's framför en film med nån att mysa med. Det kan jag skippa att sova några timmar för, haha. Annars är sova väldigt underskattat. 

Ikväll har jag ätit;
en kladdkakemuffins
en hallongrotta
två kiwis
en melonbit
en tunnbrödstut
en kopp te

Snacka om att jag är svull! Kanske borde starta en matdagbok här? Eller vad tycker ni? Haha. Nej jag skulle bara framstås som ett fetto, så jag tror jag skippar det! Men på kvällarna äter jag aldeles för mycket ska jag säga er! Jag var proppmätt efter middagen, och ändå svullar jag resten av kvällen. Haha. Men skit samma, det är sommarlov ;)

Puss, och godnatt

Kommentarer
Postat av: VicZeybrandt

Var gärna me i min tävling! :)

2011-08-10 @ 11:06:31
URL: http://viczeybrandts.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0