Forsaleden

Idag har jag varit och ridit från morgonen. Det var skitkul, för Parad var riktigt trevlig idag! Sen for jag hem och åt lite lunch och bytte om. Och vid ett for jag och Marielle och hämtade upp Sara. Sen bar det iväg mot forsaleden. Vi hann vara där i lite över en timme. Sen kom det ett stort moln. Så vi började packa ihop våra grejor. Och precis när vi gick så började det åska, och halvvägs från bilen började det regna. Alla fick panik och skulle springa till sina bilar. Det är ju fan bara vatten, och alla var ju till forsaleden för att bada. So dont panic! Men det var i alla fall trevligt så länge det varade. 
Andra gången jag skulle doppa mig så gick det väldigt lätt i alla fall. Klev ner i nåt hål så jag ramlade haha. Och när vi skulle packa ihop så ramlade Saras ena sko ner i nån springa i vattnet. Haha. Men tillslut fick vi upp den! Hahaaha, vad vi skrattade!

Nu har Marielle fått mig att börja kolla på Pretty little liars. Det var ju fan bra. Och nu ska jag börja på avsnitt 6. Haha. Ska bara hämta en bulle :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0