Segdag

Igårkvälls så köpte jag och Marielle oss en varsin B&J. Åååh så längesen! Jag älskar verkligen den där glassen. Sen kollade vi på massa pretty little liars avsnitt. Och shit vilken läskig serie det där är, haha. 

Idag har jag bara segat och degat. Funderar på att gå och köpa solariumpoletter. Kan ju behövas, för min bränna har typ gått bort nu. Vill sola.
Satt mig ute imorse. Men 90% av tiden frös jag och det var molnigt. Tänk att sommaren redan känns som den är slut. Har bara höstkänslor nu för tiden, lite tråkigt. 

Vet ni vad jag åt till lunch föresten? Hahahaha. Stekt köttfärs med lite salt. Det var fan gott. Men haha, fatta vilken random lunch. Och jag blev aldeles för mätt också. Och nu är det snart middag. Blöö, tror jag spyr.

Kommentarer
Postat av: Natalie - Country music fan

Vilken läcker blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. kram.

2011-08-15 @ 00:46:00
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0