I Stjördal

Sitter i norge nu och har precis ätit en god pizza med Kristian. Resan gick bra och jaaa vad man nu säger. Haha. Satt och pratade med en gammal tant som skulle till Oslo. Hon satt och skrev dagbok. Och sen tog hon upp nya testamentet och läste i en stund. Sen skrev hon typ i sin dagbok att hon skulle läsa § 3:5. Lite skum tant. Och sen tog hon massa kort ut genom fönstret och sa att hon skulle visa några invandrare som hon hjälpte. Eftersom dom inte kunde resa och sånt så dom fick se själva. Haha jaja, hon va lite konstig. Men hon hjälpte mig iaf att lyssna vad dom ropade ut så jag kom av rätt. Jag tyckte det var lite svårt att förstå norska. Och det är fan askul att gå runt i norge. Alla pratar så roligt och det står skyltar som man inte fattar nåt av typ överallt. Och på teven är det textat på norska och alla reklamer är ju på norska, haha skitkul. Nu ska jag göra min älskling sällskap vid teven. Skriver nåt när jag har tid. Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0