Moahaha

For till frösön och träffa Kristian hela dagen. Vad kan man annars göra på en söndag liksom? :P

Han lärde mig iaf att spela lol hahaha. Måste ju få se hur kul det faktiskt är som alla spelar. Det var fan svårt. Men med lite träning borde jag kunna bli bättre. Dock kan jag bara spela mr spagettigubbe. Han heter inte det egentligen, men jag kom på egna namn till alla som passade bättre. Tyckte även om mina små grönjölingar som hjälpte mig, haha. Ja det är alla dom där miniotsen eller vafan dom hette. Ja ni ser ju va jag kan! Jag var awesome!! ;)



Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Hej! Jag har själv funderat på att börja blogga här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-19 @ 20:24:53
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0