Glad midsommar

Ja glad midsommar på er! Händer nåt kul idag då?

Jag sov i alla fall till halv 2 idag. Hade inte alls tänkt att sova så länge, men det bara blev så. Somnade väl inte förnst fyra igår. Var ju på aspåsnäset och dansade. Och fan vad kul jag hade. Träffade även Emma Vinka som det var aldeles för längesen man såg. Vi umgicks typ hela kvällen, och det där är verkligen en rolig brutta! Vi försökte ta oss ut och köpa en dricka tillsammans. Men varje gång vi var påväg så blev nån uppbjuden så man var tvungen att dansa. Haha! Men kul var det, och vi fick oss tillslut en dricka. 

Dansade hur mycket som hellst! Typ hela kvällen, så jag är helt slut nu.

Ikväll blir det grillning med mamma, Linnea, Lena och Alice. Blir säkert trevligt. Men först ska jag ut och plocka lite blommor och sätta fram utanför dörren! :)

Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; jaadu.. ^^ hoppas du haft en bra dag då! :D om den inte var det , finns det ju en dag imorgon också.. och dagar efter det att ta igen de på :D

2011-06-24 @ 22:51:08
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0